יום רביעי, 22 ביולי 2009

יום רביעי בתהליך

היום היה יום מאוד כיף מורכב וארוך
יצאתי ליום סיור לימודי עם הסטודנטים שלי. ביקרנו בעיר דויד (הייתה שם תערוכת קריקטורות חביבה) ובתערוכה בבצלאל.
הבייתה הגעתי מאוחר כך שהסיכוי שלי גם התחיל נמוך.
יתרה מזאת מחר יש לי בדיקה רפואית במערכת העיכול. אז כל היום לקחתי כל מני דברים מגעילים שמנקים את הכיבה ואפשר להגיד שאני תושב חדר השירותים שלי כבר יותר מחמש שעות.

נו אז בתנאים האלו אתם באמת חושבים שאפשר לעשות משהו.
בקיצור לחלקים החיוביים. סיימתי עפרון לעמוד נוסף. בעמוד הזה יש בעיה עם אחד האיורים וגם באיור מאתמול יש לי בעיה שעליי לתקן. ככלל בחלק של היצירה האישית היום הזה הוא החלש ביותר עד כה.
אולם, יש גם אור בקצה המנהרה. היום הצלחתי לשדל שני אנשים לצייר לי עמודים בחוברת הספיישל - חוברת תשע. אני מקווה שהם יעמדו במשימה. הם אמורים להחליף את אהוד בראל ופטרי בלנובסקי.
אז מה יש לי להציג לכם היום. אין מה להציג יום חלש...