יום ראשון, 26 ביולי 2009

יום שמיני בתהליך

עופר זנזורי, זנזוריה קומיקס, קריקטורה, גיבור על ישראלי
היום התחיל קשה מאוד. קמתי בשש בוקר כדי להעביר את המחסן שלי. נשמע הזוי כן גם לי זה נשמע הזוי.
לפני כשבוע אחראי הדירות הודיע לי כי ייתכן ועליי יהיה לפנות את המחסן בקרוב כי הולכים להפוך את המבנה ליחידת דיור ושהוא יקצה לי מקום חדש. נו בסדר יש זמן זה קיבוץ דברים קורים לאט. ואז פתאום הוא הודיע שמע אני צריך שתבוא לראות מחסן חלופי כי אתה צריך להתפנות עד סוף החודש שזה משהו כמו מחרתיים.
אז הבוקר עבדתי כמו סבל מקצועי ועברתי מחסן. חמש שעות של שכרון חושים זיעה וישימון בחום המזעזע של עמק הירדן, או אם תרצו (מילה גסה) אמק הירדן. מי שהבין אז אחלה.
בכל מקרה אחרי שזה הסתיים והתאוששתי חזרתי לעבודה.
ציירתי עוד שני עמודים והשלמתי את הלייאאוט עד עמוד 25. לא הצלחתי להיזכר כיצד פתרתי את הלייאאוט ההוא שאבד ומצאתי את עצמי פשוט מוציא עמוד מתוך הרצף. והוחברת קטנה כרגע ל28 עמודים. בטח תגידו שעשיתי את זה כי התעצלתי לצייר עמוד נוסף ואני חוסך. אז יש בזה לא מעט אמת אולם כשתקראו את החוברת המלאה תראו שלא באמת חסכתי עמודים.
לעניין חוברת תשע- בריאן היום שלח שני עמודים נפלאים (הציור בדוגמה זה עבודה שלו). ויובל נער הקיבוץ המופלא היה פה היום וקיבל הדרכה ממוקדת על העמודים שלו. וכמו שאמרתי הכל לכאורה מכוסה אם כי יש לי ביד כרגע רק שני עמודים אז אלירן ממש ממש תודה, אנא שלח לי את המייל שלך, אני אנסה ללחוץ את הציירים לתוצאות ואולי אעביר את העבודה של מי שנראה לי מעורער אליך. אשתדל לעשות זאת בהקדם כדי לאפשר לך להשקיע.

לילה טוב