יום שני, 27 ביולי 2009

יום תשיעי ואני בעמוד 20

עופר זנזורי, זנזוריה קומיקס, קריקטורה, גיבור על ישראלי
היום היה יום מוצלח למדי. הגעתי לעמוד 20 מתוך 28 בחוברת 10. והתסכול שלי מתפוגג אט אט ואני מתחיל להנות סוף סוף. הסצינות בחוברת הזו דרמתיות ועוצמתיות ואני מתחיל להנות מהציורים. סצינות קרב ממושכות מורכבות לתוך מרדף עם המון תקריבים וזוויות מיוחדות ואסבלישינג שוטס וספלאש פייג'ס.
נותרו לי עוד שמונה עמודים כשמחר אני מתוכנן לצייר שלושה יש לציין לא מורכבים במיוחד.

ולחדשות הרעות. עומר הודיע לי היום כי יש לו בעיות גופניות והוא כנראה לא יוכל לצייר את שני הדפים שלו. אז קודם כל אני רוצה לאחל לו רק בריאות ושלא יחשוב על הקומיקס שלי אלא רק על הבריאות שלו. ועכשיו אחרי שלב האיחולים חסר לי צייר. נכון לעכשיו אם לא יימצא מחליף מתאים אשר יודע לצייר מיינסטרים פופ ראליסטי נראה לי שאני אאלץ לצייר את העמודים האלו בעצמי. אגב אחלה עמודים. אולי אני אצליח להוציא מיובל נער הקיבוץ המופלא עוד שני עמודים אבל קודם שיסיים את העמודים שלו.

אחרי שנים שאני מדפיס בדפוס חבצלת סיפר לי אהוד בראל על בית דפוס אחר, משהו סופר זול סופר מקצועי סופר מריו סופר מן בירושליים. אני מחכה לתשובה מהם על הצעת מחיר ונראה לאן נמשיך משם.

נתראה מחר