יום ראשון, 19 ביולי 2009

פסטיבל הקומיקס צעד ראשון


פסטיבל הקומיקס באמצע אוגוסט מתקרב ואני עדיין לא התחלתי לעשות אפילו צעד אחד מעשי.
בסוף השבוע האחרון הצלחתי להושיב את עצמי ולהתחיל לעשות סדר אחרי שאיבדתי את הלייאאוט של גליון מספר 10. במשך שבועיים רצופים הפכתי את כל הדירה את המחסן את המשרד, בקיצור את הכל ולא הצלחתי למצא את הלייאאוט. ואז בסוף השבוע האחרון באיחור של שבועיים התחלתי לכתוב את הלייאאוט מחדש ולצייר עמודים. סוף שבוע אחד עבר, יש לייאאוט לחצי חוברת וחמישה עמודים ממנו מצויירים.
יש לציין כי אני ממש אבל ממש חלוד, קצב העבודה נמוך והסגנון החדש שאני מנסה מרגיש לי קצת כמו בריחה אל אל סגנון קל יותר ביצועית ולא התמודדות אמיתית עם הקושי שלי לאייר בקצב גבוה.

לקראת הפסטיבל הקרוב צפויות לצאת שתי חוברות. אחת מהן היא הפרק האחרון של הדר. גליון מספר 9. וגליון מספר 10 שהוא חוברת בודדת של סיפור אחד שלם.
בינתיים עושה רושם כי רק חוברת 10 תראה אור וזה על שום התלות שלי במאיירים נוספים עבור חוברת 9.
חוברת 9 היא השלישית מתוך סדרת חוברות בהן משתתפים מאיירים רבים כאשר כל מאייר מבצע סצינה אחת מתוך הסיפור. הפרוייקט הוא מסובך מאין כמותו אולם התוצאות והחיבורים מאוד מעניינים והכיף נוכח התוצאה המוגמרת מאוד גדול. לשימחתי זו החוברת האחרונה שאני עושה מהסגנון הזה. בכל מקרה אני לא הייתי בקשר עם הציירים מאז אוגוסט אשתקד כך שבעצם בדקות הקרובות כולם עשויים לקבל ממני אימייל המנסה לקרא להם לשורות ולשלוח לי במהירה עמודים מאויירים כדי שאספיק להוציא את החוברת בזמן.

המרוץ נגד הזמן התחיל מבחינתי.
לפני שתי חוברות קומיקס מאוד מורכבות ומסובכות.
עד כה יש ביד סקטש' לשער של חוברת 10 ואינק לחמישה עמודים ראשונים מתוך החוברת.

בכל יום אתרום את חלקי למשימה ואכתוב פה את הלך העניינים.
בקרוב אעלה גם חומר מצולם ואולי גם קצת וידאו של עצמי מצייר.

שלכם עופר זנזורי המודאג.