יום שלישי, 4 באוגוסט 2009

יום שבעה עשר - מאיר אריאל

הרגע חזרתי מההופעה עשור למותו של מאיר אריאל. המופע היה מופלא ולהקת תמוז הרעידה את האמפי בקיסריה. המופעה היה שזור פנינות אודיופוניות וגם לא מעט בעיות הגברה, אבל מה זה משנה. הביצוע של פלוגה בקו היה הורס. המון תודה למי שהזמינה אותי למופע בהפתעה גדולה, ותנחשו מי זו הייתה העורכת אורית גיל - בטח מחר היא תגיד לי נו קום כבר לצייר יא - שמן.
נחזור לעניין הקומיקס, היום לא עשיתי הרבה ובעיקר התמקדתי בלפתח את שיטת ההמחשה בחוברת עשר כך שבינתיים ישנם ארבעה עמודים מומחשים מוצגת תגובה.
היום גם גיליתי משהו מופלא. לאחר שבוע שאני חש שאף אחד לא באמת קורא את הבלוג הזה וכי אני כותב הכל סתם לעצמי אז מצאתי מי קורה אותו - יובל שרון מקומיקס וירקות קורא את הבלוג. היי יובל מה קורה איך הולך, אפשר לפתוח פה צ'אט מאחר ורק אני ואתה נמצאים פה.
מחר צפוי יום של המחשות רבות נראה כמה עמודים אספיק ובכלל באיזה שעה אני אתעורר.