יום שלישי, 4 באוגוסט 2009

יום שמונה עשר

חשבתי שאולי כדאי החל מהיום לספור אחורה ליום הירידה לדפוס. גם מכיוון שזה יכניס אותי קצת ליותר מתח עבודה וגם מכיוון שזה ייתן תמונה ברורה יותר לכם. למעשה היום אני שניים עשר ימים לפני הדפוס.
היום סיימתי המחשה לעוד תשעה עמודים. לא הצלחתי לפנות את עצמי כמו שתיכננתי. בסך הכל ההמחשה מתקדמת יפה מחוספסת ונקייה מנגיעות פלסטיות אשר איפיינו את החוברות הקודמות שלי. אז מה חדש... לא קיבלתי עמודים בזמן האחרון, מה עוד שאמיר גרין שלח עמוד בודד לא גמור לגמרי ואני תוהה כיצד לפתור עניין זה - האם להמשיך לאייר אחריו או לאייר את כל העמוד מחדש. אם אצליח לשמור על הקצב החוברת תהיה מוכנה ביום שישי ואתחיל לעמול על חוברת תשע.
בינתיים סוגיה בפניי:
עד כה כפי ששמתם לב אני נמנע מלפרסם ציורים או דוגמאות אשר יסגירו את עלילת החוברות או באופן כללי יקלקלו את את ההנראה מקריאת החוברות. אשמח לתגובות בעניין זה. מה אתם אומרים ספויילרים כן או לא.
נתראה מחר