יום שישי, 23 ביולי 2010

הגיע הזמן שאני אתחיל לספר קצת מה עובר עליי

אז ככה יש לי מלא מה לספר אבל אני אנסה לכתוב בכל יום ידיעה אחת על מה שעבר עליי בתקופה האחרונה וגם על החוברת החדשה לקראת הפסטיבל באוגוסט.
דבר ראשון. החוברת תהיה קצרה מהרגיל. אני בוחן אפשרות שחוברת תהיה 14 עמודי קומיקס בלבד ותעלה חצי מחיר. משמעות העניין היא שברכישת זוג חוברות למעשה תקבלוקצת יותר עמודי קומיקס באותו מחיר. עוד משמעות שיש לזה היא היכולת שלי להוציא לאור חוברות בקצב כפול. לקראת הפסטיבל הקרוב תצא חוברת אחת מפרוייקט שאפתני במיוחד.
הייתי בעבר כבר בפרוייקט שאפתני מאוד וקראו לו המגשר - ארבע חוברות בסגנון פילם נואר כשכל הדמויות מבוססות על אנשים אמיתיים ועלילה פתלתלה המתרחשת ב 24 שעות. המון זמן לקח לכתוב את זה ונעזרתי בידידי יובל שרון.
אז הפעם שוב אני בפרוייקט שאפתני במיוחד - מיתולוגיה יהודית והתחלת סגירת המעגל בסדרת האם אדירי התכלת. אז יש לנו דמות חדשה הנקראית כפיר אותה אני מפתח כבר מספר שנים והנה אחרי לא מעט עזרה ממיכאל נצר המופלא יש סיפור בן שלוש חוברות והראשונה תצא לאור ממש בעוד שלושה שבועות.

נקצב התחיל מאוד לאט ועם המון תקלות. אחי משה זנזורי מצייר אני משלים אומנות, אינק דיגיטלי (בשביל האתגר) וצבע. אורית גיל על השטחים והאותיות.