יום שני, 23 ביולי 2018

הרבה זמן עבר, יותר מדי זמן

אחרי המון זמן שלא עשיתי קומיקס או הוצאתי משהו לאור אני כבר לא יכול לעמוד בפני הצורך להוציא חומרים חדשים ולהחזיר את חדוות היצירה. את התואר השני לא סיימתי ויש לי עוד שני חובות משמעותיים במיוחד. אבל כדי לחזור לכתיבה של עבודות אקדמיות אני חייב להעיר את עצמי לתוך היצירה אחרת אני אתנוון.
והנה זה מגיע פסטיבל הקומיקס הקרוב הוא בסימן חזרה שלי לתחום הקומיקס אחרי שהיה ממושכת מחוץ לגדר. אז אדירי התכלת חוזרים עם סדרה נוספת בת ארבע חוברות. בפסטיבל הקרוב נראה את החוברת הראשונה של האייל. לקח מאוד ליצור את החוברת המהירה הזו. שינוי הרוח בסדרה אדירי התכלת נמשך, שינוי הרוח שהחל בסיפור הקצר של עצום, הגיע הזמן להחזיר גם האייל ונראה שחלפו רק 12 שנה מאז הוא לבש את החליפה. מה קרה לו מאז (בזמן קומיקס זה ארך רק שנה) מה קרה בחייו של האייל ומה קרה דווקא עכשיו כשהוא חוזר אלינו.

אז בקרוב מאוד נדבר קצת על הסדרה החדשה ועל זנזי וגם קצת הפעילות שלי בפסטיבל הקרוב.