יום חמישי, 28 ביולי 2016

תהיה חוברת לימוד ציור באנימיקס

israel super hero israel comics zanzuria comics
לא חשבנו ולא תכננו להוציא את החוברת הזו השנה. למעשה תכננו וחשבנו להוציא אותה לפני שנתיים אבל אז בדיוק התחלתי לימודים לתואר שני וכל הנסיונות הראשונים והמחקר הראשוני נכנס למגירות.
בינתיים לימודי התואר השני לקחו אותי לשדודת חדשים והתחלתי ליצור שני כותרים אחרים לחלוטין ממה שעשיתי עד לפני הלימודים. ומאוד רציתי להוציא לאור את עולם אבשלום לאנימיקס 2016 ואתם יכולים להבין מתוך ההקדמה הזו שזה לא הולך לקרות. איכות עולם אבשלום עמדה בסימן שאלה מול היכולת שלי לסיים את העבודה בזמן.
וכך מרגע שהבנתי שאין סיכוי להוציא את עולם אבשלום התפנה הרבה זמן, ואז שלפתי מהמגירות את כל העבודה שנאספה עד כה בחוברת לימוד הציור לאורך החודשים הרבים בהם אחי ואני התפננו קצת וציירנו עוד פרק במסכת השיעורים של החוברת. למזלנולא נשאר הרבה לעשות ואת הפרקים המורכבים כבר עשינו מזמן.
והנה אחרי שבועיים של מאמץ, סגירת פינות, החלטות מהירות ועם חוסר אמונה שזה באמת יצליח לראות אור, הפתיעה אותנו חוסר האמונה וסיימנו את המוצר והוא נראה בדיוק כמו שתכננתי אותו לפני שלוש שנים.

אז בכיף גדול ובהודעה חגיגית שאחריה תבוא עוד הודעה שתדבר קצת על מה קורה בתוך החוברת הזו אני מבשר כי, בעוד שבוע בפסטיבל אנימיקס הקרוב בסינמטק תל אביב תוכלו להתפנק בחוברת לימוד ציור קצרה ומושקעת.