יום רביעי, 17 ביולי 2013

זנזי מתחיל כבר לראות את האור

עברתי את קו האמצע באופן משמעותי ואני מתקרב לאט לאט לסוף. יש טקסט כבר לחוברת 2 והיא מאויירת ואף מאונקרת מתחילתה ועד סופה. היופ הזה עסק בעיקר בגב החוברת וקצת בשערים. נוח הסבר הסיפור הכתוב באופן קבוע בגב החוברת.

יש לי עורכת עברית צמודה (נועה ליפשיץ) אז הנה על פי הנוסח שלה:
האגדה מספרת על אבן קדושה, בעלת כוחות קוסמיים, שנחבאת לה במקום סודי בזנזיבר.
לאלו המעזים לגעת בה, בעת הנכונה, כשהשמש במרום השמיים מטילה את אורה בזוית המדויקת, יוענקו עם חלוף השנים כוחות מיוחדים של עוצמה גופנית העולה על כל דימיון.
כך קרה, שמשפחת אלמוג הצעירה, שנפשה לפני שנים באי הקסום התעוררה בוקר אחד לקול בנם הקטן, שבין לילה צמח לגובה רב, שהחל ממלמל את שמו החדש... זנזי. לא היה ספק משפחת אלמוג תמשיך לגדל את ילדם הקטן/גדול באופן רגיל בביתם אשר במושב שדמה. וכך כאשר הפתעות גדולות והרפתקאות משעשעות מתרחשות עם ילדם היקר, אנו נכיר אותם אט אט.


לי זה מרגיש קצת ארוך וקצת רציני מדי - אבל לא מתווכחים מדי עם עורכת לשונית :)

בינתיים הסטודנטים שלי עובדים במרץ על פרוייקט הגמר. מחר תלתן מעלה את התערוכה ובכלל הולך להיות שמח וצפוף בתקופה הקרובה.

תהנו בינתיים מעמוד 3 של חוברת 1. אני הולך לאכול שווארמה.