יום שני, 8 ביולי 2013

הסתיימה עבודת האומנות בחוברת מספר 1

ממש הרגע סיימתי לצבוע את עמוד 14 מתוך החוברת הראשונה. הימים הקרובים הולכים להיות מאוד מורכבים - הגשות פרוייקטים ליווי סטודנטים ועוד כל מני ולא יהיה לי יותר מדי מקום לקומיקס שלי.
אז אני ממהר במיוחד כדי לשים כמה שיותר דברים מאחורי ולכן הצלחתי לסיים היום את האומנות לחוברת 1. מחר מתחילים פנסילינג לחוברת 2 - נראה איך במרוצת הבלאגן אני אצליח להכניס איורי עפרון לתוך לוח הזמנים.

לסוגיית הניקוד - נראה שהולך להיות ניקוד בחוברות ואולי רק בשביל המקוריות של העניין. אבל גם הציעו לי ניקוד חלקי , קליל כזה שלא מפריע מדי לעומס האותיות התוך הבלונים.

בינתיים אתם יכולים להנות מדף 2 מתוך החוברת ולנחש לאן כל הסיפור הזה הולך. לא יהיו עוד יותר מדי עמודי חינם פה ברשת. :)

הערב אני במייקספלייס - צריך לנקות קצת עומסים מהמחשבות ולשפוך על הקהל את הרציצות התהומית. נתראה בערב במייקס