יום שני, 6 באוגוסט 2012

היה דפוס היום - והייתה רק פדיחה אחת

israel super hero israeli comics zanzuria comics
כן הייתה רק פדיחה אחת אבל איזו פדיחה...
נתחיל בחדשות הטובות - כן החוברות הודפסו, נראה לא רע בכלל אני מוכרח לציין. פה ושם מרגישים את סגנון העבודה הבהולה ביצירת החוברת אבל בסך הכל הסטנדרט הוא חיובי והמוצר שלם. חוץ מזה שהדולר קצת גבוה היום וזה קצת הקפיץ את מחיר החוברות. אבל זה מחיר הצמיחה.
אז מה הייתה הפדיחה - אין חתימה של עומר אלמליח צייר השער על השער. עומר שכך לחתום ואני אמרתי לו שלח והוא התמהמה ובסוף שלח ואני בסוף בשבת וזהו בקיצור אני אשם, שכחתי להכניס את זה. ועכשיו עומר צריך לחתום על כל החוברות אחת אחת.

זהו צריך להתחיל להכין קרטונים ולרוקן את המכונית ולסדר אריזות ולראות שכל הבאסטה מוכנה לפעולה. אה ויש לי גם סדנא להכין ליום חמישי.

הפסטיבל עוד לא התחיל - לכן לא צריך להפסיק להאמין כי משהו עדיין יכול להשתבש.