הכל טוב ויפה אולם כאשר אנו כותבים את המשפט חלק ישנן מספר בעיות. ראשית הריווח מסביב לאות ד יוצר חללים גדולים מדי בין האותיות והאות א בולטת מעל השורה ואינה מקבלת קימורים כשאר האותיות.
לא התעצלתי, פירקתי את הטקסט לצורות ותיקנתי את הריווחים ידנית. לעניין האות א הבעיה כבר יותר מורכבת, מכיוון שצריך היה כמעט לעצב את האות מחדש כדי שתדמה לשאר האותיות במשפט ותעבוד בזרימה אחת עם כולן. בחנתי גופן העונה לשם שבזי גם הוא של צביקה רוזנברג בעל מאפיינים דומים (אולם קצת פחות מודרני). והנחתי ליד האות א אות אחרת מאותו משפט אשר מתמודדת עם אותן משימות של קימור וצורה. והופ נולדה לה א חדשה.
עכשיו רק צריך להצמיד את הריווחים באותיות שסביב ה-א וזהו יש משפט רציף וזורם.
הערה: מעצבי גופנים רבים עושים לפעמים שינויים בכוונה בגופנים מסויימים כטוויסט או כסימן בידול לגופן שלהם שבהרבה פעמים דומה מאוד לגופן אחר (שלא אחת גם הוא גופן שלהם). הבעיה שלי הייתה שהטוויסט נפל לי אות אחת בלבד והיא באמצע המשפט. צביקה הוא מעצב גופנים נפלא ומקצועי וכנראה כועס עליי עכשיו על שנגעתי לו בגופן הנפלא שלו.
לא התעצלתי, פירקתי את הטקסט לצורות ותיקנתי את הריווחים ידנית. לעניין האות א הבעיה כבר יותר מורכבת, מכיוון שצריך היה כמעט לעצב את האות מחדש כדי שתדמה לשאר האותיות במשפט ותעבוד בזרימה אחת עם כולן. בחנתי גופן העונה לשם שבזי גם הוא של צביקה רוזנברג בעל מאפיינים דומים (אולם קצת פחות מודרני). והנחתי ליד האות א אות אחרת מאותו משפט אשר מתמודדת עם אותן משימות של קימור וצורה. והופ נולדה לה א חדשה.
עכשיו רק צריך להצמיד את הריווחים באותיות שסביב ה-א וזהו יש משפט רציף וזורם.
הערה: מעצבי גופנים רבים עושים לפעמים שינויים בכוונה בגופנים מסויימים כטוויסט או כסימן בידול לגופן שלהם שבהרבה פעמים דומה מאוד לגופן אחר (שלא אחת גם הוא גופן שלהם). הבעיה שלי הייתה שהטוויסט נפל לי אות אחת בלבד והיא באמצע המשפט. צביקה הוא מעצב גופנים נפלא ומקצועי וכנראה כועס עליי עכשיו על שנגעתי לו בגופן הנפלא שלו.