יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

מודפס ומחכה לי בדפוס שאבוא לקחת

זנזי הגיע לדפוס בשעה טוב ועם לא מעט תקלות ותיקונים שהתרחשו ממש בדפוס עצמו. לא פשוט נושא הניקוד הזה. פותח המון מקום לטעויות. וגם כתיבת עברית בסטנדרטיזיציה גבוהה יותר המותאמת לספרות תקנית לילדים גם היא משימה לא פשוטה. אז נפלו המון טעויות ולמעט אחת שמצאתי עד כה הכל תוקן ואני בטוח שאתם תראו לי עוד כאלו במהלך הזמן.
בצבעים יצאו נהדר ואיכות ההדפסה של דפוס חבצלת יצאה איכותית גם היא. עכשיו נשאר להזיע ולסחוב ולשים במדף במחסן אוף להיות יוצר קומיקס גובל הרבה פעמים במקצוע הסבלות.

אצלי בינתיים אין זמן לכלום, המוזיקה קצת מוזנחת ואני מתרכז בעבודה עם סטודנטים על פרוייקט הגמר והתערוכה שלהם. אתמול סיימתי עם הסטודנטים שלי ברופין ומחר אני פוגש את אלו מאריאל. ואז אמשיך להתמקד במחלקה שלי באורט הרמלין בנתניה.
זהו ימים מורכבים וצפופים עד שאין זמן לכתוב פוסטים פה בבלוג. נתראה בפוסט הבא כשהחוברות תהיינה אצלי בבית על המדף.