יום שישי, 3 באפריל 2020

סוף סוף דברים קורים

סדרת אבשלום היא ממש לא העניין היחיד שעליו אכתוב היום. היא רק אחד הסימפטומים של המצב החדש. כן לכולם פתאום יש זמן כי אין עבודה אני מנגד מפוצץ בעבודה. מלמד בערך 40 שעות בשבוע וגם עדיין ראש מחלקה מרחוק בלי תמיכה טכנית כי הוציאו את כל העובדים של המכללה הלא חיוניים לחופשה. אז בפועל לא היה אמור להיות לי זמן בכלל והאמת שבאמת אין לי זמן אבל...

כבר הרבה זמן שאין חדשות, אין אירועים, אין תערוכות, אין שום פעילות שמוציאה אותי מהבית והכי נורא הוא שאין ספורט, לא כדורגל, לא כדורסל, לא טניס, ואפילו לא ג'ודו או איזה ספורט זניח אחר. אל כל הריק הזה נכנסו פרויקטי הקומיקס שלי. אמנם זה לא הכניס הרבה זמן ללוח הזמנים הצפוף אבל בהחלט מספיק כדי להתקדם עם רעיונות ותוכניות ישנות מאוד.

אז הנה היא עומדת לראות אור, סדרת אבשלום. חוברת פרולוג ועוד 4 חוברות בנות 14 עמודים כל אחת. כל העמודים כבר מצויירים אך היפור דורש עוד עיבוד קל בדיאלוגים וגם בצביעה. הסיפור הוא סיפור מאוד אנושי וקטן אך העולם אליו הקורא נחשף הוא מורכב וחדש. העומס הויזואלי עדיין גורם לחוסר קומוניקטיביות וקושי רב במעקב אחר העלילה. על זה אעבוד בימים הקרובים ואכין את הקבצים לדפוס כך שימתינו עד שנחזור לחיים נורמאליים ונגיע לפסטיבלים הבאים עם חומרים חדשים וטריים.
עוד בתוכניות הקרובות הוא להעלות אתר ובו כל המרצ'נדייז שלנו להורדה, עמודי צביעה להדפסה, מדבקות, פוסטרים ועוד. על עניין המדבקות נקדיש פוסט נפרד.
בקרוב נפתח אינסטאגרם ובו מתוכנן חומר חש שמחכה כבר לראות אור וננצל את ימי החופש של פסח בהם אני סגור בבית כדי להתקדם גם בערוץ הזה.
אתר הסדרה אבשלום כבר באוויר למרות שעוד לא עבר עריכה לשונית. יש לנו לוגו חדש, ואולי נתחיל לכתוב עלילה חדשה לזנזי. בעניין אדירי התכלת אחי משה עדיין חיוני ועובד סביב השעון כך שאין לי מושג מתי הוא ימשיך לצייר את האייל. אז בינתיים תאלצו להסתפק בדברים שאני עושה בעצמי. ומקווה שנמשיך להיות בריאים ושנצליח להתכופף מתחת לגל הקורונה הזה שעובר מעלינו.