יום ראשון, 8 ביולי 2012

הטירוף שוב מתחיל

israel super hero israeli comics zanzuria comics
וואו, לגמרי וואו, זה מה שיש לי להגיד. כבר וויתרתי כמעט לגמרי על הוצאת חומר לפסטיבל הקרוב. הפסטיבל הקדים אותי בשבועיים ואני עוד אוסף את שאריות הזמן מליווי הפרוייקטים הסזיפי שעברתי בחודש האחרון. וכן גם המילואים בזנב המדינה לא איפשרו התקדמות גדולה מדי.
אבל אז משום מקום אחי מסר לי שנשארו לו עוד שלושה עמודים והוא מסיים את החוברת הראשונה וזהו הכל בסדר. אבל זה לא הכל בסדר עניתי, כי זה לא כלכלי להוציא פרינט של חוברת אחת בלבד, אנו רוצים להעניק מחיר נוח לכיס ובמיוחד ברוח המחאה החברתית. אחי קיבל חום, הלם ושאר מני ורק מלמל "אין מצב, אין מצב".
אז התיישבנו בשבת (אחי שומר) ועשינו לייאאוט לחוברת השניה תוך התחשבות במצב הזמנים. אם תשאלו את אחי, אז לא באמת התחשבתי בו (טוב קצת).

המצב רע, אני מוכרח לציין והוא מעולם לא היה כל כך רע. הסיכוי שלנו להגיע בזמן הוא הקטן ביותר שהיה אי פעם, אבל שווה נסיון. אז תחזיקו אצבעות. אעדכן מדי פעם.
בינתיים סיימתי בקושי לסרוק את העמודים ולסדר אותם לקראת צביעה.