יום שישי, 9 באוגוסט 2019

האם לעבור לאינסטוש

היו ימים שהבלוג הזה היה ממש מעניין. הוא לא היה מעניין בגלל שכתבתי בו דברים מעניינים. הוא היה מעניין נקודה. כלומר היום הבלוג הוא לא מעניין, גם פה נקודה. ואיך אני יודע שהוא לא מעניין - כי לא נכנסים אליו הרבה אנשים (יש סטטיסטיקות אז אי אפשר לספר לי סיפורים). אז יכול להיות שהזנחתי את הבלוג בשנתיים שלוש האחרונות ולא ממש תיחזקתי את הקהל ויכול להיות שהתוכן שלי כבר לא מעניין, וגם יכול להיות שהשיתוף שלי לתוך פייסבוק גם לא מעניין כי אולי פייסבוק עצמם לא מקפיצים הודעות שהם שיתוף של בלוגר יותר. כל אל המידע הזה לא רלוונטי כרגע כיוון שבאופן מכריע וברור אין פה מה ממש עניין.

אז מה עושים. איזה פלטפורמה יכולה להתאים לחפירות האלו שלי - על עולם אבשלום ואדירי התכלת וזנזי ועשן ופסטיבלי קומיקס וכל מני הגיגים ושטויות שעולים לי בראש. יש מצב שחפירות שהם חדשות של אתמול ואם אני לא מצליח לדחוס רעיון לתוך אימוג'י אז אדוני אנא פנה את הדרך וזוז הצידה. ואם אני צריך לרדד את הרעיונות לרמה של אימוג'י אז אולי אני צריך לדלג נונשלנט למדיה של ילדים שלא מוכנים להתבגר הידועה בשמה אינסטאגראם. 

אז יהיה פחות חפירות. למעשה לא יהיה בכלל חפירות ואם הים יהיו אז הם יצטרכו להיות עם וידאו בתוך סטורי. ובלי הגיון גדול אפרסם ככה ברצף תמונות מתוך האבשלום הזה במשך שבוע ונראה אם יהיה שם יותר עניין. כך אולי גם אצליח לצאת מהרצף המטופש שיש לי שם - ההומלס שישן בכל מקום.

אז מה אתם אומרים. לרדת מהבלוג ולעשות בו שימוש פעם בחודשיים ואת כל השאר לדחוף באינסטוש?