יום שבת, 25 ביוני 2011

הצוות שלם

המצב משתפר בעקרון...
אתמול הייתה פגישה מוצלחת עם גילי מירון ולינור מנדל זוג סטודנטיות שלי שהולכות לעשות לטרינג לזוג החוברות. ואיך הן התגלגלו למצב הזה - סיפור קצר: אני חובב גדול של השפה העברית אבל יש לי בעיה גדולה עם השפה - מספרים זכר נקבה הם תמיד טעות אצלי וצמד הסטודנטיות הללו הן תמיד מתקנות. אז עכשיו יש להן הזדמנות לתקן לי את שגיאות השפה בו בזמן שהן עושות לטרינג. אז תודה למצטרפות החדשות והרבה בהצלחה.

בינתיים אני יכול לספר שהאינקינג לחוברת הראשונה עבר בהצלחה ואם הכל ימשיך היטב אז מחר תקבלו פה כבר תוצאות צבועות.

חשבתי המון בזמן האחרון למה אני תמיד שוגה כאשר אני מחבר משפט כמו שלושה גברים או ארבע נשים אבל בעצם אומר - שלוש גברים וארבעה נשים. והמסקנה שלי היא שאני מחובר מדי לשפה העברית ולהגיון שלה שבחלקו אומר שאם זה מסתיים ב ה אז זה נקבי ואם אין ה אז זה זכרי. ממש כמו להגיד ילד, ילדה או שיחק שיחקה. ואז בא אליעזר ואמר יש לי רעיון מגניב, הבה נהפוך את ההגיון וכל כל בני ישראל יתבלבלו ויהיה להם עניין בשפה. אז תודה אליעזר... :)