יום שלישי, 21 ביולי 2009

יום שלישי בתהליך



פטרי הודיע שהוא מבקש משהו פשוט כדי שהוא יוכל לעמוד בלוח זמנים. האמת הייתי שולח לו בכיף רק שאין עמודים פשוטים בחוברת הזו. חבל כי פטרי בלנובסיקי הוא אחד מהמאיירים המוכשרים בארץ.
אז נראה לי שאני נוטש את האופציה של פטרי וממשיך לחפש את נער הקיבוץ יובל חרמון.
בינתיים היום הצלחתי לאייר שתי עמודים בדוחק רב. העמודים הוכים להיות יותר ויותר מורכבים ומלאי סצינות אקשן מורכבות ודינאמיות. קשה, באמת קשה לצייר את זה מהר. אין לי אפילו רגע פנאי להנות מהתהליך או לעשות ניסויים וסקיצות ולחוות קצת יותר מהתהליך.
אבל זה עונשי על כך שלא התחלתי בזמן.
בינתיים קיבלתי שתי תגובות מעודדות משני מאיירים מהחוברת. בריאן מארה"ב ואלעד יעקובוביץ. אני עדיין מחכה לתגובות מאמיר גרין ועומר מיידנהול. וכן קיבלתי הודעות חצי מעודדות מאיתי הומינר ואהוד בראל. אבל בינתיים עוד לא איבדתי תקווה איתם. ואני ממשיך בחוברת השניה שלי.

אז כמו שאמרתי היום שני עמודים. סה"כ 9 מתוך 29. אוף אני לא מאמין שנשארו לי עוד עשרים...