יום חמישי, 17 במרץ 2016

עוד פריימים סתומים ולא ברורים

אני יודע שאני חייב המון הסברים בעניין הקומיקס הזה. אולם בקרוב אני נאלץ לעשות הפסקה על שום בהילות של עניינים אחרים.
אז זה המצב, אני בעומס הן בלימודים והן בעבודה. ואין לי ברירה אלא להפסיק לנצל את הפנאי מעשיית קומיקס ולעבור לנצל את הזמן לכתיבת עבודות סימנריוניות.
אז מה רואים בדיוק בפריים הזה, עוד קצת ממה שרואים בפריימים האחרים. הסיפור הזה די איטי ואינטימי והיקף האיורים המתארים את אותו אירוע הוא מאוד גדול, הרעיון הוא לא לתפוס את העלילה כקו מקשר בין הפאנלים ויותר לתפוס את כל המכלול, את כל ההוויה של אופי החיים בעולם אבשלום בארץ ישראל.
יכול מאוד להיות שהקומיקס הזה יהיה חריג מאוד בנוף הקומיקס האוטומטי והמיידי של הזמן הנוכחי ובטוח שיהיה חריג בסגנון הקומיקס המאוד נארטיבי שאופייני לי.

גם פה אני לא באמת יודע איזה עמוד זה שלושים בערך...

זהו להיום, תהנו