יום שלישי, 14 במאי 2013

אימונים ראשונים על זנזי הקדום.

אחרי שבועות אם לא חודשים של יובש יצירתי וחדוות יצירה נמוכה בהן בעיקר עסקתי בפרוייקט אפס הצלחתי במאמץ גדול להושיב את עצמי לשולחן שסירב לקבל אותי. השחזתי עפרונות ערמתי דפים ובעיקר בהיתי באפס היצירתיות שבאה אליי.
ואז ביומיים האחרונים זה התחיל. סדרת סקיצות וחיפוש הקו האיורי לסדרה החדש שלי - זנזי הקדום. אז אם אצליח לשמור על חדוות היצירה בתקופה הקרובה תקבלו פה כל מני סקיצות שעוסקות בעיקר בנסיון להחליט איך לעצב דמות והיכן גבולות המתיחה הקומיקסאית.

סדרת זנזי אמורה לראות אור בשתי חוברות חדשות שתצאנה יחדיו לפסטיבל באוגוסט. בתקופה של לפני שלושה חודשים וחצי שנה לאחור הייתי בפרץ יצירתי נפלא וכתבתי 3 שלושה סיפורי זנזי. אבל שתיים מהם לא מתאימים להוצאה הראשונה של הסדרה. אז סיפור אחד כבר יש כולל תסריט וכולל לייאאוט. ואני עכשיו מקווה שבאר היצירה תחזור לנבוע כי אני צריך עוד סיפור.

זהו, נשתמע בקרוב בהם תוכלו לראות סקיצות ותוכלו להבין מה הקטע של הסדרה הזו.