יום שלישי, 23 באוגוסט 2011

הייתה התרגשות

אז זהו, היה פסטיבל שנתי והיה כיף גדול. היום הראשון נפתח בסערה עם נוכחות יפה מאוד של קהל מכל הארץ כמו שרק הפסטיבל הזה יודע להביא ואז ביום השני בצהריים נפתחה החזית מהדרום. מאותו רגע בערך הפסטיבל האט את הקצב בערך עד סופו. אווירה של מלחמה כיסתה אותנו במדינתנו הנפלאה ותרבות הקומיקס תצטרך לחכות עוד קצת עד הפריחה הבאה.
אבל אנחנו לא מתלוננים. נהננו מאוד ואנו מודים לעיריית תל אביב ולכל אנשי ההפקה והאורחים.
את הגלולה המרה בלענו בחיוך ואהבה ומיד אחריה הגיעה הסוכריה. מפגש אומני הקומיקס והקריקטורה בישראל עם שני ענקי קומיקס אשר ביקרו בישראל - ג'ו ואדם קיוברט. המפגש היה מרגש והשיחה עימם הייתה נפלאה. ג'ו ואדם התרגשו חייכו ציירו שני סקטשים נפלאים לדורית מאיה גור, חתמו על ספרי קומיקס שלהם ואף איירו עבורי (וגם להרבה אחרים) בספר התערוכה שנמכר במוזיאון. הפריט המיוחד הזה נמצא עם הקדשה ואיור מקסים של טרזן ובטמן אחד של ג'ו ואחד של אדם בידיו של אחי שקיבל את הספר ממני במתנה. בזמן שהאומנים איירו אני איירתי את ג'ו על נייר ואת האיור הענקתי לו יחדיו עם מארז שבעה עשר חוברות הקומיקס שלי (שתי קילו), אני לא בטוח שהוא מודע למשקל של זה.




התרגשתי כבר אמרתי, כן אמרתי, אז כן שוב, התרגשתי. נתתי נשיקה גדולה לדורית ולגלית גאון על החוויה שקיבלתי וזהו אפשר למות בשקט עם חיוך מאוזן לאוזן.

הערה: את הצילומים בהם אני מופיע צילמה אלית אבני.