יום רביעי, 17 באוגוסט 2016

חצי עבודה

israel super hero israel comics zanzuria comics
קבלו הצצה לתהליך העבודה המתיש של הקומיקס הזה.
כל פריים מרונדר וממודל בתוכנת תלת מימד. זה אומר שבינתיים מידלתי בערך 15 יחידות מעופפות שונות, ועוד כל מני יחידות קרקעיות. ואז אני מרנדר את זה בסגנון קומיקסאי בערך. זה לא יוצא בדיוק כמו בתוכניות. וכשיש את הציורים שבהם יש המון יחידות אז חייבים לעשות אופטימזציה ליחידות, אחרת התוכנה לא סוחבת את הרנדרינג.
ועד זה אני מצייר בפוטושופ, את הפוטושופ צובעים בצבעים שטוחים. אני בינתיים מחכה לצבעים השטוחים אבל לנועה לוקח יותר מדי זמן. בחלק מהפריימים יש את הממשקים של היחידות המעופפות האלו כמו בעמוד הזה. הממשקים מעוצבים באילוסטרייטור בהתאם לסיטואציות.

ואז בסוף אני עושה רנדרינג סופי ומנסה לגרום לכל הסלט הזה להיראות אחיד וטבעי. אז מחר נראה את הדף הזה אחרי הצביעה השטוחה ואחרי הגימור הסופי. הקצב קצת יורד לקראת סוף השבוע ולקראת החזרה שלי להשלמות החומרים הלימודיים שלי. וכך גיליתי שאני חייב לספריה של סמינר הקיבוצים 360 שקל. יאיי שמחה גדולה 360 שקל. לקחתי שני ספרים ששווים ביחד בערך 120 שח כשהם חדשים על המדף. אבל לא, אני החזרתי אותם באיחור אופנתי של שלושה חודשים וגם חייב 360 שח. אם הייתי מקבל את הספרים אולי לא הייתי מתבכיין. טוב נו בכל זאת הייתי מתבכיין.
אז בגלל שאני מתבכיין, אתם מקבלים חצי עבודה.