יום שני, 29 באוגוסט 2011

עמוד שני

לא פשוט לחזור לצייר אחרי שכל כך הרבה זמן לא באמת ציירתי. את שתי החוברות האחרונות אחי משה צייר עפרונות וגם החוברת שיצאה שנה שעברה היא חוברת שאחי משה צייר עפרונות.
למזלי אין יותר מדי אקשן בעמודים האלו אז האנטומיה די בסיסית והצביעה מאוד פשוטה. האיור כולו באמצעות מחשב ללא עפרונות.
אז יש לנו עמוד נוסף ואין לי יותר מדי מה לספר כי אני עושה את זה די לאט ובלי לחץ אבל עוד לא משוחרר מספיק כדי להנות מזה כמו אז לפני מלא שנים כשציירתי עפרונות :)

בהזדמנות זו אני רוצה להפנות אתכם אל תוכנית רדיו אינטרנט נפלאה של יובל שרון וערן אביאני שמדברים על קומיקס. עד כה שודרו חמישה תוכניות אבל לא הפסדתם אותם כי זה רדיו אינטרנט אז אתם יכולים פשוט לגשת ולשמוע.
אז אם אתם קצת חובבים קומיקס ומחפשים סיבות להשתכנע לרצות לקרא קומיקס ובכלל להבין על מה לעזאזל מדברים כל המוזרים האלו שקוראים קומיקס כל הזמן.
אתר הפאנל
אני מקשיב לשידורים הנפלאים האלו, אבל הסיבה שפתאום נזכרתי לספר לכם על זה היא שאני אתארח שם בתוכנית של השבוע.