יום ראשון, 25 ביולי 2010

אז תוכננו שתיים ותצא רק אחת

התוכנית המקורית הייתה ליצור שתי חוברות לפסטיבל אבל התוכניות לא ממש יצאו אל הפועל. היה לי חודש מילואים לא הכי מתוכנן בעולם. ציפיתי שייתנו לי לעשות תקופה קצרה או חצי תקופה אבל יש כנראה מחסור באנשי מילואים בארץ. ואז איך שחזרתי מהמילואים בעל הדירה השכורה בה התגוררתי בנווה עובד הודיע על הקפצה במחיר של חמישים אחוז. נותר לי חודש לנסות למצא את עצמי ולנדוד. בסך הכל עונת הנדידה עברה בשלום ואני היום גר בפרדס חזה עם קצת קרטונים והרבה יותר קרוב למרכז מאיך שהייתי בשלוש השנים האחרונות. המעבר גזל חודש פנאי של חיפושי דירות אריזה פריקה סידור וכו'. לא קל לעבור דירה ולא משתפרים ממעבר למעבר.
והנה כשסיימתי סוף סוף את הבלאגן ובעיכוב של חודש וחצי מהתוכנית המקורית ישבתי לעגל את הפינות האחרונות של הסדרה, נפגשתי עם מיכאל נצר המופלא שעזר לי ליצור חיבור הדוק יותר עם המיתולוגיה היהודית ואז ישיבתי ליצור לייאאוט להעביר לאחי משה זנזורי שאחראי על העפרונות בחוברת (הוא הצייר). אחי אינו מאייר במקצועו על אף כישרונו הרבה והוא עובד בתחום המיזוג אוויר, ומתי נפלתי עליו - נכון בשיא הקיץ כשהילדים כל היום בבית ובעבודה יש כל הזמן לחץ. ואורית גיל שגם לה תפקידים רבים מצאה לה זמן להגיש פרוייקט גמר.
אז יש לנו חוברת אחת מתוך סדרה של שלוש חוברות. אחי מצייר נפלא ואני סביב השעון נעשה את זה בזמן.
אני עדיין לא מגובש על השם של סדרה, וגם לא על הטקסט הכתוב בגב החוברות המדבר על מיתולוגיה יהודית. אולם נדבר על כך בהמשך. בינתיים תהנו מעוד ציור מתוך החוברת.