יום שישי, 20 בספטמבר 2013

השלמנו את כל בובות הקוביה

israel super hero israel comics zanzuria comics
העבודה על שנת העשר של אדירי התכלת נמשכת במלא הקיטור. השבוע בין משחקי הקלפים, חוקים וכאלה התיישבנו לעצב שתי בובות קרטון חדשות. יש לציין כי הבובות האלו לא מתוחכמות במיוחד והסיבה היחידה שהן לא הופיעו עד כה היא כי הדמויות האלו לא אטרקטיביות במיוחד.
קולטן - הוא סתם איש בחליפה סגולה עם משקפיים שנראה כמו סופרמן. הוא אמנם דמות מאוד מרכזית בסיפור ולמעשה הוא המנוע המרכזי בעלילה של הסדרה, אבל מי רוצה בובה של סופרמן בלי החליפה על המדף ולהסביר לכולם שזה קולטן :).
האייל - בקושי הופיע בסדרה והוא מייצג את הדור האבוד - זה שלא אכפת לא מכלום חוץ מהאינטרסים הפרטיים שלו. ולכן גם לא מזדהים עם הדמות שלו יותר מדי כשאנחנו מחפשים גיבורים.

לעצב את הדמויות זו לא עבודה מורכבת מדי: מורידים טמפלייט מהאתר של קיוביקראפט. באתר יש המון פוסטים על כל מני בובות שאפשר להוריד ולהרכיב וללמוד מהם.
http://www.cubeecraft.com/
פותחים את הטמפלייט בפוטושופ מרכיבים את הגראפיקה או מאיירים או מה שתרצו. אחרי שתופסים את עניין הקיפולים אפשר כבר להתחיל לפתח שיכלולים. הדמות המורכבת ביותר שעשינו היא הדמות של כפיר שכלל חמש שינויים לעומת הטמפלייט המקורי. האייל הוא הדמות היחידה שלא קיבלה שום שכלול.
israel super hero israel comics zanzuria comics

אגב אם תחפשו טוב בקיובקראפט תמצאו שם כלי בו אפשר לעצב דמויות באופן אינטראקטיבי.
כל הבובות תהיינה בדוכנים שלי. בהצלחה לכל מעצבי הבובות אי שם ואשמח לראות עיצובים שלכם בפייסבוק וכאלה.

אגב, שלחנו בקשה לקיוביקראפט שיפרסמו עלינו פוסט, אחלו לנו הצלחה.