יום שני, 31 באוגוסט 2009

מזמן לא כתבתי


הבלוג הזה עסק בעיקר בהיערכות שלי לפסטיבל ואכן מאז לא כתבתי פה שום דבר. אולם בקרוב אחזור להחיות את הבלוג כמו שבלוג צריך להיות אולם לא אכתוב בו כל יום.
בינתיים אני יכול לספר לכם שאני לא עוד ראש המסלול לעיצוב גראפי ואינטראקטיב במכללת כנרת ובקרוב צפויים שינויים בחיי. אני מנצל את התקופה האחרונה מאז הפסטיבל כדי לעשות קצת סדר באתר בכל הקשור בעניין הקומיקס אצלי שהוזנח רבות בשנתיים האחרונות.
במהלך השלושה ימים האחרונים אני עובד בקדחתנות על אתר חדש לזנזוריה שאמור לעלות לאוויר השבוע. האתר יהי מבוסס ג'ומלה (מערכת ניהול תוכן) כדי שיוכל לאפשר לי בקלות להעלות עידכונים לאתר, יאפשר חיפוש, יאפשר קריאה נוחה יותר של קומיקס, יאפשר משיכה לכתבים שלי מהבלוג הזה ובאופן כללי יהיה נגיש לעריכה מכל מקום ויאפשר פיתוח רחב יותר בעתיד בהקשר של מעקבים סטטיסטיקות רישום ואולי אף מכירה דרך האתר.
עוד אני יכול לעדכן אתכם שאני ואורית מתכוונים לעצב בובות קוביה לכל דמויות זנזוריה וניתן יהיה להוריד את הגראפיקה מהאתר למי שירצה להדפיס לעצמו ולגזור. כמו כן בפסטיבלים תוכלו לקנות אותם על נייר מוגדל כפי שהיה בפסטיבל האחרון. עוד אנו עומלים על הפקת כפתורים עם דמויות זנזוריה ובכלל אנו בוחנים שילוב של גימיקים שונים כפי שעושים אומני קומיקס אחרים בארץ.
בפסטיבל האחרון הבחנתם בסדרה של פוסטרים על השולחן ואני עובד אט אט להכין פוסטרים מחמיאים לכל הדמויות. את הציור המוצג צייר אחי משה זנזורי ואני כרגע עובד על הצביעה שלו.
אז כרגע אני מחוסר עבודה ובתקופת מעבר ושינויים אולם כולי תקווה שהתוכניות יתחברו והכל ייפול על מקומו.